vond ik die fluokleuren van de promo-etiketten zo heftig. Ze schreeuwen om aandacht, ik snap dat wel, maar die tijd is voorbij. Ik heb aan Rano alternatieven gevraagd met een moderne look en feel. Er zijn dan heel veel soorten etiketten bijgekomen, in lichtere, stijlvollere kleuren. Je kan niet verwachten dat het assortiment van vandaag op morgen wordt uitgebreid maar na verloop van tijd wordt er wel iets met je vraag gedaan.”
Voor de winkels van Chris maakte Belux-Mondial ook een gamma etiketten op maat, met een mooie authentieke look. Die worden vooral gebruikt voor de eigen bereidingen. “99% van de etiketten die we verkopen zijn maatwerk”, vertelt Jeremy. ”Vorig jaar hebben we geïnvesteerd in een digitale drukpers. Nu kunnen we ook heel kleine oplages in vier kleuren drukken zonder clichékosten. Dat biedt veel mogelijkheden.”
“Zolang zij hun werk goed doen, is er geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om een andere leverancier te zoeken”, besluit Chris. “Onze samenwerking loopt heel smooth. Als wij ons eens mispakken, dan bellen we en lossen ze het probleem meteen op.”
“We werken graag kort op de bal, desnoods kom ik zelf kijken als dat nodig is om een oplossing te vinden”, besluit ook Jeremy. “Er was onlangs een probleem met etiketten die niet goed kleefden. Ik begreep het niet omdat het in de ene winkel wel werkte en hier niet. Ik ben toen in mijn wagen gesprongen en ter plekke gaan kijken wat er scheelde. Dan hebben we de oplossing heel snel gevonden. Bij ons staat de service aan de klant centraal en dat nemen we serieus.”
Bron en fotomateriaal: Medialife